Jonas Jonasson:Mördar-Anders och hans vänner (lättläst) (2016)
ISBN: 9789188073181
Jonas Jonasson:Mördar-Anders och hans vänner (lättläst) (2016)
ISBN: 9789188073181
5 995 Ft
Készlet: 1-10 darab
Várható szállítási idő: 1 munkanap
Mördar-Anders och hans vänner (samt en och annan ovän) av Jonas Jonasson har bearbetats till lättläst svenska av Johan Werkmäster.
Tovább olvasomTermékjellemzők
ISBN
9789188073181
Szerző
Jonas Jonasson
Oldalszám
136
Kötés
Puhakötés
Kiadó
LL-FÖRLAGET
Kiadási év
2016
Formátum
Könyv
Nyelv
Svéd
Mördar-Anders har suttit i fängelse i nästan hela sitt vuxna liv. Tre människor har han mördat men nu är det slut med det. Mördar-Anders har bestämt sig för att aldrig mer ta ett liv. Men att misshandla folk kan han tänka sig, atminstone om han far bra betalt.Med hjälp av sina vänner receptionisten Per och prästen Johanna tjänar Mördar-Anders mer pengar än nansin. Han bryter benen pa folk som inte kan betala sina skulder. Men när Mördar-Anders finner Jesus kan han inte längre slass. Han vill vända andra kinden till.Per och Johanna blir rasande, nu far de inga mer pengar. Men kanske kan man tjäna ännu mer pa att hylla Gud?
